در روزهای اولیه وب، صاحبان سایت می توانستند با افزودن تعداد زیادی عبارات جستجو به صفحات وب، خواه مربوط به وب سایت باشند یا نباشند، در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشند. موتورهای جستجو مورد توجه قرار گرفتند و با گذشت زمان، الگوریتم های خود را برای حمایت از محتوا و سایت های با کیفیت بالا اصلاح کردند. این بدان معنی است که سئو اکنون پیچیده تر از افزودن کلمات مناسب به نسخه شماست.برای مشاوره سئو سایت در انزلی اینجا کلیک کنید
در ادامه بخوانید تا بدانید سئوی خوب چقدر می تواند ترافیک سایت شما را افزایش دهد و همچنین چگونه می توانید اقدامات لازم را برای تحقق آن انجام دهید.
فراموش نکنید، WebFX بدون توجه به مکان شما اینجاست. چه به سئو Columbus یا SEO در کشور دیگری نیاز داشته باشید، WebFX می تواند کمک کند.
کلمات کلیدی
یکی از اساسیترین جنبههای سئو (و ایجاد یک برنامه استراتژی سئو ) گنجاندن کلمات کلیدی در برچسبهای عنوان و هدر، توضیحات متا و کپی بدنه است. این کلمات کلیدی چیزی هستند که به موتورهای جستجو می گویند که سایت و صفحات شما در مورد چیست و به آنها نشان می دهد که وقتی کاربران آن کلمات کلیدی را جستجو می کنند صفحه شما مرتبط است.
در روزهای اولیه سئو، بسیاری از صاحبان سایت این را فرصتی برای استفاده از کلمات کلیدی گسترده در سراسر سایت خود می دیدند. خوشبختانه از آن زمان موتورهای جستجو هوشمندتر شده اند. این بدان معنی است که شما باید در انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی کمی دقت بیشتری داشته باشید، همچنین نتایج بهتری به کاربران نشان داده شود. بنابراین از چه نوع کلمات کلیدی باید استفاده کنید؟
کلمات کلیدی دم دراز
در مورد کلمات و عباراتی که می توانید برای خلاصه کردن سایت خود استفاده کنید فکر کنید. به عنوان مثال، اگر تجارت شما یک نمایندگی خودرو است، ممکن است فکر کنید که کلماتی مانند "ماشین ها" ارزش تلاش برای رتبه بندی را دارند. و در حالی که اگر همه کاربرانی که «ماشینها» را جستجو کردهاند به سایت شما هدایت شوند، عالی خواهد بود، اما وقتی هزاران سایت دیگر درباره اتومبیلها وجود دارد، کار چندان آسانی نیست.
در عوض، هدف قرار دادن کلمات کلیدی دم بلند ، مانند «نمایندگی خودروهای دست دوم» را در نظر بگیرید. اگرچه احتمالاً تعداد افراد کمتری نسبت به «ماشینها» این عبارت را جستجو میکنند، به هدف جستجوگران فکر کنید. افرادی که «ماشینها» را جستجو میکنند میتوانند به دنبال چیزهای مختلفی باشند - عکسها، انجمنها، فیلمهای انیمیشن کودکان - اما افرادی که به دنبال «نمایندگی خودروهای دست دوم» هستند احتمالاً به دنبال خرید یک خودرو هستند. با تمرکز بر کلمات کلیدی طولانی تر، شانس بیشتری برای رتبه بندی خوب و همچنین جذب ترافیک واجد شرایط بیشتری دارید.
کلمات کلیدی مبتنی بر مکان
علاوه بر گنجاندن کلمات کلیدی که نشان می دهد سایت شما به طور خاص در مورد چیست، باید کلمات کلیدی مبتنی بر مکان را نیز درج کنید. گوگل و سایر موتورهای جستجو راهی برای دانستن محل کسب و کار شما ندارند مگر اینکه شما به آنها بگویید، بنابراین اگر می خواهید سایت شما به جستجوگران در یک منطقه خاص نشان داده شود، مهم است که نام شهر و منطقه را نیز درج کنید.
در پایان مثال آخر، اگر نمایندگی شما در هریسبورگ قرار دارد، میخواهید کلمه کلیدی «نمایندگی خودروهای دست دوم در هریسبورگ» را وارد کنید. این حتی بیشتر هدفمند است و به شانس شما برای یافتن توسط جستجوگران نزدیک کمک می کند.
محتوا
علاوه بر اینکه به سادگی کلمات کلیدی را درج می کند، سایت شما باید محتوای با کیفیتی داشته باشد تا سئوی خود را بهبود بخشد و رتبه خوبی در نتایج جستجو کسب کند. و اگرچه موتورهای جستجو نمی توانند مقالات شما را مانند انسان بخوانند، می توانند به چند سیگنال نگاه کنند تا مشخص کنند آیا محتوای شما ارزش توصیه به جستجوگران را دارد یا خیر.
طول
هنگام ایجاد صفحات در سایت خود، مهم است که آنها محتوای قابل توجهی داشته باشند. اما محتوای شما چقدر باید باشد؟ تولید تارهای کوتاه ممکن است آسان تر باشد، اما چیز زیادی در اختیار خوانندگان قرار نمی دهد. به همین دلیل، باید کیفیت را بر کمیت هدف قرار دهید. این بدان معنا نیست که شما نیاز به نوشتن صفحات دایره المعارفی دارید، بلکه باید همیشه اطلاعات جامعی را در اختیار بازدیدکنندگان سایت خود قرار دهید.
تازگی
موتورهای جستجو سایتهایی را ترجیح میدهند که «تازه» یا مرتباً بهروز میشوند. این بدان معناست که شما نمی توانید فقط یک دسته از صفحات ایجاد کنید و سپس اجازه دهید ماه ها در یک زمان بنشینند، به این امید که ترافیک سایت شما بهبود یابد. البته، اگر از محتوای آن صفحات راضی هستید، نیازی به تغییر آنها صرفاً برای اهداف سئو نیست. در عوض، به راه اندازی یک وبلاگ فکر کنید. حتی اگر فقط یک بار در هفته پست ارسال کنید، این به موتورهای جستجو نشان می دهد که سایت شما به طور مرتب نگهداری و به روز می شود.
لینک سازی داخلی
با توجه به اینکه سایت شما احتمالاً فقط یک یا دو صنعت یا علاقه را در بر می گیرد، احتمال زیادی وجود دارد که برخی از صفحات، مقالات و پست های وبلاگ شما مرتبط باشند. در صورت امکان، این محتوا را به یکدیگر پیوند دهید. به عنوان مثال، اگر پستی در مورد دکوراسیون منزل نوشته اید، آن را به پست قبلی در مورد طراحی داخلی پیوند دهید - و بالعکس.
سیگنال های خارج از صفحه
مانند مردم، وب سایت ها نیز بر اساس شرکتی که دارند مورد قضاوت قرار می گیرند. وبسایت شما بر اساس تعداد نامهای دامنه منحصربهفردی که به سایت شما پیوند میدهند، رتبهبندی میشود، که نشان میدهد چه تعداد از صاحبان سایت به محتوای شما ارجاع میدهند.
وبلاگ نویسی مهمان
وبلاگ نویسی مهمان یک راه عالی برای جذب مخاطبان جدید و آوردن بازدیدکنندگان بیشتر به وب سایت شما است. از هر فرصتی برای تولید محتوا برای وب سایت دیگری استفاده کنید. اگر ویرایشگر اجازه می دهد، پیوندهایی به وب سایت خود در مقاله اضافه کنید.
گسترش
پیوندهای سایت شما برای محتوا و کیفیت آن مانند "رای" عمل می کنند. به همین دلیل، ارزش آن را دارد که مدتی را برای دریافت آنها صرف کنید. و اگرچه هرگز نباید مستقیماً از صاحب سایت دیگری بخواهید که فقط به شما پیوند دهد، اما به دنبال فرصت هایی برای ایجاد روابطی باشید که در نهایت می توانند به پیوند تبدیل شوند. هنگامی که محتوای سایت دیگری به وب سایت شما پیوند می خورد، به جایگاه سایت شما به عنوان منبع قابل اعتماد دانش کمک می کند و رتبه بندی موتور جستجوی شما را در این فرآیند تقویت می کند.
آیا برای ورود به سئو آماده هستید؟
اگر در حال خواندن این صفحه هستید و در حال حاضر یک استراتژی سئو در اختیار دارید، به شما تبریک میگوییم! امیدواریم که شامل 3 عنصر حیاتی ما باشد تا بتواند بیشترین ترافیک ممکن را به وب سایت شما جذب کند.
اگر در حال حاضر یک برنامه سئو ندارید و می خواهید با استراتژی هایی که ذکر کردیم ترافیک وب سایت را افزایش دهید، WebFX مکانی برای تماس است.
ما یک تیم کامل و داخلی متشکل از متخصصان سئو داریم که می توانند به ارتقاء کسب و کار شما با سئو کمک کنند.
ما نمی توانیم منتظر شنیدن از شما باشیم! برای اطلاعات بیشتر و قیمت رایگان همین امروز با ما تماس بگیرید !