سلامت روج و جسم

مطالب پزشکی و روانشناسی

سلامت روج و جسم

مطالب پزشکی و روانشناسی

  • ۰
  • ۰

زمانی استراتژی این بود که کلمات کلیدی را شناسایی کنید که بیشترین ارتباط را با کسب و کار شما داشتند، بیشترین بازدید را داشتند و چندان رقابتی نبودند. قبلاً شما 5 تا 10 کلمه کلیدی را پیدا می‌کردید که «کلیدواژه‌های طلایی» شما بودند و بیشتر ترافیک شما را به ارمغان می‌آوردند. وقتی کسی به ما می‌آید و می‌گوید "من باید برای فلان کلمه کلیدی شماره 1 باشم"، می‌دانیم که او در آن پارادایم گیر کرده است. این استراتژی کلمه کلیدی اشتباه است، زیرا با استثناهای نادرتر و کمیاب تر، هیچ کلمه کلیدی و گروه کوچکی از کلمات کلیدی وجود ندارد که ترافیک زیادی را به وب سایت شما هدایت کند - حداقل در مقایسه با آنچه می توانید از آن دریافت کنید. دم دراز جستجو . نکته اصلی این است که اگر روی گروه کوچکی از کلمات کلیدی عمومی تمرکز می کنید، احتمالاً توسط اکثر افرادی که شما را جستجو می کنند، پیدا نمی شوید.

 

iStock_000000759615_Large-clock-1024

امروزه سئو به طور فزاینده ای توسط جستجوی زبان طبیعی هدایت می شود، یعنی افرادی که جستجوهایی را انجام می دهند که بیشتر شبیه سوالات عادی هستند تا دو یا سه کلمه کلیدی. این امر به این دلیل اتفاق می‌افتد که مردم از ابزارهایی مانند سیری و Google Now برای بیان جستجوهای خود استفاده می‌کنند، نه اینکه آنها را تایپ کنند. رتبه بندی این کلمات کلیدی بسیار ساده تر است، زیرا رقابتی نیستند. آنها بسیار مرتبط تر هستند زیرا جزئیات بیشتری را شامل می شوند و بنابراین ترافیک این کلمات کلیدی با نرخ بالاتری تبدیل می شود. و در مجموع، تعداد جستجوها در دم بلند اغلب تعداد جستجوهای بیشتری را نسبت به «کلمات کلیدی طلایی» خود به دست می‌آورد. بنابراین، وقتی نوبت به رتبه‌بندی می‌شود، هدف، رتبه‌بندی چند کلیدواژه برتر نیست که در طول زمان ثابت می‌مانند، بلکه تمرکز بر تعداد بسیار بیشتری از جستجوهای زبان طبیعی است که به سرعت در حال رشد و تغییر هستند.

 

رتبه بندی آنقدر که شما فکر می کنید مهم نیست

رتبه بندی مهم است. اما آنها معیاری نیستند که باید روی آن تمرکز کنید. اگر با پرسیدن "سئو چقدر طول می کشد تا شروع به کار کند؟" منظور شما این است که "چقدر طول می کشد تا رتبه های برتر را کسب کنم؟" همانطور که ویل رینولدز، بنیانگذار Seer Interactive علاقه دارد بگوید، پس شما خروجی ها را با نتایج اشتباه می گیرید . کسب رتبه‌بندی خروجی است که شرکت‌های سئو می‌توانند به راحتی آن را بفروشند، زیرا از نظر احساسی رضایت‌بخش هستند، اما بی‌ارزش هستند، مگر اینکه سرنخ یا فروش ایجاد کنند - نتیجه‌ای که شما می‌خواهید. به همین دلیل است که شما فقط باید شرکت‌های سئو یا متخصصان سئو را استخدام کنید که به جای خروجی، بر نتایج تمرکز دارند.

سوالی که باید بپرسید

اکنون که می دانید سئو چگونه تغییر کرده است و به جای رتبه بندی، از شرکت سئوی خود لید و فروش می خواهید، سوالی که باید بپرسید این است که "چه مدت طول می کشد تا SEO شروع به تولید سرنخ و فروش کند؟"

چه مدت طول می کشد تا SEO شروع به کار کند

حالا ما آماده ایم تا به سوال درست پاسخ دهیم. و پاسخ این است که ... بستگی دارد. خسته کننده است، اینطور نیست؟ اما این حقیقت است. به چه چیزی بستگی دارد؟ این بستگی به مدت زمانی که وب سایت شما وجود داشته است، میزان سئو قبلاً روی آن انجام شده است، وب سایت در چه شکلی است، میزان محتوا در آن، پروفایل پیوند آن و بسیاری دیگر از عوامل سئو (اینفوگرافیک زیر را ببینید). هیچ دو وب سایتی از یک مکان شروع نمی کنند، حتی اگر در یک صنعت باشند و برای مشتریان یکسان رقابت کنند. با این حال، در اینجا یک سناریوی قابل قبول برای اینکه تلاش‌های سئوی شما در ماه‌های اولیه چگونه به نظر می‌رسد و نتایجی که ممکن است انتظار داشته باشید، وجود دارد.

  • ۰۳/۰۹/۲۵
  • سامرند سلیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی